Trek alle aandacht met een bedrukte presentatiewand: 6 tips

10941Wat zorgt er nu beter voor dat alle ogen op u en uw bedrijf of product gericht zijn dan een presentatiewand (ook wel pop-up wand, expositiewand of achtergrondscherm) op maat? Een gepersonaliseerde presentatiewand met full colour opdruk zorgt er voor dat u opvalt tijdens een beurs of evenement en vertelt meteen een groot deel van uw boodschap.

Handig om te weten is dat je bij enkelzijdig, full colour kunt kiezen voor standaard (310 grams heavy textile) of spanframe (510 grams scheurvast bisonyl of 310 grams winddoorlatend meshdoek). Een opklapsysteem, rolkoffer en verlichting zorgen ervoor dat de wand in no time staat. Dan is het alleen nog zaak te zorgen voor een goed verhaal en een pakkende boodschap. Houd daarbij onderstaande 6 tips in het achterhoofd.

  1. 1.     Kort & krachtig
    Denk niet dat je de volledige ruimte van je wand ook moet benutten. Houd je boodschap kort, krachtig en daarmee overzichtelijk.
  2. 2.     Duidelijke dienst
    Laat in één zin weten wat jij voor andere kunt betekenen. Waar kun jij de bezoekers van het evenement of de beurs mee helpen?
  3. 3.     Call to action
    Roep diegene die jouw presentatiewand zien op om iets te doen. Los van het feit dat je ze zelf aanspreekt, kun je hen naar je website of social media kanalen leiden.
  4. 4.     Sprekend beeld
    Gebruik kleur en sprekend beeld om de aandacht te trekken. Houd het vooral niet te stijf.
  5. 5.     Humor/originaliteit
    Verwerk humor in je presentatie of zorg dat je mensen met een originele insteek aan het denken zet. Alleen zo val je op.
  6. 6.     Eén lijn
    Zorg dat je uiting in lijn is (qua stijl én boodschap) met waar jij of je bedrijf voor staat. Je verhaal moet 360 graden rond kloppen.

Veel succes!